onsdag 22 maj 2013

Årets första grillning!























Det var tur att vi grillade i lördags med tanke på hur vädret har blivit sedan dess! Hur som helst så var det supermysigt, jag och Conny helt ensamma i trädgården medan alla andra tittade på Eurovisionsschlagerfestivalen! Får erkänna att jag är hopplöst ointresserad, men det var kul att resten av Malmö firade!

Jag har lite dåligt samvete för att jag lovade en vegetarisk kavalkad och sedan blev det bara mandelköttbullarna. De andra rätterna med bilder och allt var klara, men sen kom liksom livet emellan, pappa har varit jättesjuk med bland annat blodförgiftning och sen fick Conny njursten - så det har varit lite rörigt och all övrig tid har gått till att hälsa på pappa och den sista veckan till att ta hand om Conny och i viss mån mig själv! Hur som helst, nu mår både pappa och Conny bättre så nu får ni flera recept samtidigt istället! Jag hoppas att detta ska vara ok! :)








































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar